måndag 29 september 2008

stjärnor på is

hörde just hallåan på fyran säga att "stjärnor på is" är den ultimata utmaningen för våra stjärnor. Well, I beg to differ. För att illustrera har jag - på en höft, bör tilläggas - slängt ihop mina egna tv-programsidéer. Mats Jankell, jag väntar på ditt samtal.
"Stjärnor i boxningsringen" - totalt otränade stjärnor går upp i boxningsringen mot, säg Paolo Roberto. Åker på stryk.
"Stjärnor på linan" (nej, det är inte Sanna Bråding jag tänker på) - stjärnor, helst av det höjdrädda slaget, lär sig balansera på lina och avslutar med att gå lingång mellan två närbelägna höghus. Stor dramatik och mycket vidvinkelfoto på fallande C-kändisar.
"Stjärnor i djungeln" - helt enkelt en variant på Discovery Channels "Survivor" fast utan killen som räddar dem. Alltså den vardagsrealistiska motsvarigheten till Robinson. Utan öråd, utan intriger och framförallt utan någon som helst mat.
"Stjärnor i tunnelbanan" - vilken kändis klarar sig bäst i tre månader som hemlös?
TV-producenter of the world: ni vet var jag finns.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida