torsdag 25 september 2008

förkylningshelvete

idag verkar vara en dag skapad för bloggare. allt går precis lagom småjävligt, perfekt att smågnälla över i ett blogginlägg.
började dagen med huvudvärk och nyanländ förkylning. fortsatte med rask utskällning av chefen för något jag anser han har helt total-fel i. bryter upp ur stort möte för att åka iväg på ett annat möte, bara för att anlända till en "no-show". Ingen får fatt i C, som jag ska träffa och jag väntar tålmodigt (well, inte riktigt, mitt tålamod var rätt slut redan när jag anlände) i 35 minuter innan jag tänker "fuck it", och går tillbaka till kontoret. Börjar boka min resa för morgondagen till Nyköping, men SJ:s sida havererar för mig just som jag klickar i "boka resa". Well well.

På den positiva sidan är dock att någon har orkat göra en låt av en full snubbe som säger "jag vill hälsa till morsan... kom igen nu Britt-Marie!". Tid är ingen bristvara i somligas liv. Och låten är förvånansvärt bra.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida